tisdag 19 december 2017

Semestern är till för återhämtning

Semestern är framförallt till för återhämtning och minst tre-fyra veckors semester brukar vara det normala som behövs när man jobbat hårt. Jag har jobbat varje sommarlov år 2000-2007 och även extra vardagar och helger parallellt med studier och min första semester hade jag år 2008. Hade även semester år 2009 och 2010 och därefter har jag inte haft någon längre semester eller gjort någon utlandsresa sedan sommaren 2011. Detta vill jag göra när jag är helt ledig:

  • Rensa kläder och organisera om garderoben
  • Leta stilinspiration och shoppa nya kläder 
  • Fixa, inreda och organisera hemma
  • Göra en välplanerad och perfekt utlandsresa 
  • Skönhets- och spabehandlingar 
  • Gå på date
  • Ha grillmiddagar 
  • Göra utflykter runt om i Sverige 
  • Återhämta mig och få ny energi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar