lördag 2 december 2017

Mitt perfekta CV

Här kommer en sammanfattning av mitt välskrivna CV som även finns att läsa på Linkedin. Är utbildad civilekonom och har:

  1. Höga gymnasiebetyg
  2. Haft körkort sedan jag var 18 år
  3. Haft meriterande extrajobb och arbetat vardagar, helger och lov parallellt med studier sedan jag var 15 år
  4. Arbetat som aupair i London respektive Washington DC 
  5. Studerat engelska vid Howard Community College  
  6. En magisterexamen från ekonomlinjen vid Stockholms universitet 
  7. Mycket goda studieresultat och har aldrig behövt skriva en omtenta 
  8. Varit engagerad i föreningen (Ekonomernas Dagar och Börsrummet) 
  9. Min kandidatuppsats fick högsta betyg och blev nominerad av min handledare till en uppsatstävling 
  10. Min magisteruppsats har använts som källa till boken "Kreativt kapital"
  11. Blev antagen som utbytesstudent till Cass Business School i London 
  12. Haft meriterande heltidsjobb som revisor, trading controller, ekonomichef och som redovisningsekonom sedan examen  
  13. Har med godkänt resultat genomfört SwedSecs licensieringstest
  14. Har sprungit Stockholm Marathon och ett flertal andra löptävlingar
  15. Har bra referenser från mina tidigare jobb 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar